close

剛做完一份有關759阿信屋的功課,做完後都會繼續去買野!今日下午實在太餓,我又走了去公司附近的阿信屋購物,當然我是有節制地買。

在雪櫃看到這一款豆漿,吸引我的是兩點︰

第一點價錢牌上寫了香港製造,原來香港不只奇華,本地還有其他品牌。

第二點是個樽身好靚,我好喜歡這種樽,於是我便選了冇糖只款,正價$15,有打折,付$13.5.

 759 豆漿 

 759 豆漿

一個下午我飲唔晒一枝,先倒一半,雪在雪櫃,明天再飲。真的是無糖,一點甜味都冇,豆味都不太重,我是較為喜歡無糖的豆漿,因為太甜就像飲糖水,唔太啱我。

再細閱樽身,原來這豆漿是新生精神康復會的產品,間接地我是做了慈善。

我見還有其他飲品的,我會再買嚟試,希望阿信屋會繼續賣這款產品,唔會好似某些產品像MARKET O成日冇貨啦!

我在選豆漿時,有對外國夫婦,應該是旅客,問我這是不是乳酪,我話是豆漿,這邊冇乳酪!乳酪的包裝又點會係咁,可能佢哋真係好想食,見到白色的產品就以為是乳酪吧!

arrow
arrow
    文章標籤
    759阿信屋 豆漿 乳酪
    全站熱搜

    myhappycity 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()