再重覆我是對河內的認識是零,規劃行程可以咁講,靠旅遊書同blogs. 旅遊書可去買,但近年我都少買,特別介紹越南的書會包埋其他城市,可能只是有十多頁有關河內,我先選擇去書局企在書架前睇,這個情況好普遍吧,我諗好多人都試過!

另一個方法是我非常善用學校的資源,即係在大學圖書館search,重可以查埋其他大學有冇,條件你要是學生(或者join咗佢library),在俾咗學費的情況下,我係有上網搵,俾我搵到一本書叫越南旅遊通,出版社香港 : 郭良蕙新事業有限公司, 2012,不過有人借咗,我唯有hold,真的對不起那個借書人,因為我要提早還書一事了!同樣情況都出現在我身上,幸好趕得切在旅行後還,原本是5月還的!

上網搵資料當然是非常方便的方法,好像BLOGS又不多,年份又不是太近,我估計河內變化不大,所以2010年的blogs都照睇,主攻是睇酒店同餐廳!

Tripadvisor都是好用,因為佢會有排名,我可以搵SPA,同埋餐廳,睇下別人的comments. 我在河內做SPA同部分餐廳都是在tripadvisor推薦的。

結果我規劃了要做一次SPA,心水包括Mido, Essence, SF Spa,這幾間都是排名較為高. 酒店的SPA價錢較為貴,除非無得選擇才會去做吧!

餐廳有間叫Halia Restaurant同埋The Note Coffee,都是我的target, 特別是The Note Coffee,好有特式!必食法國菜,春卷及牛河

博物館我會去婦女博物館,另一個胡志明博物館我就冇興趣,商場都唔近舊區,唯有放棄!夏龍灣一日遊都是我心水,要報Local tour,都用咗唔少時間在網上格價!

我暫定的行程︰

第一天︰The note coffee,水上木偶劇,舊城區

第二天︰夏龍灣

第三天︰Opera House,自助餐,SPAWestlake,婦女博物館

第四天︰在兩間酒店hea, Halia Restaurant,胡志明博物館對出廣場

第五天︰回程

arrow
arrow

    myhappycity 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()