close

譚仔三哥米線好出名,特別是麻辣,可惜唔食麻辣的,咖哩我就可以!

我只去過銅鑼灣同尖東的分店,今次做完gym,又唔想去人和,就去了搵三哥,在灣仔道的(地址︰灣仔灣仔道 205 號地舖),平時午餐時間全是學生,根本冇位,但我聽聞一張枱可以迫到坐十個人,超厲害,應該會食得有點辛苦!

講返今次食乜,腐皮加鮮冬菇,我要拼薯粉,再加$2,清湯唔駛再加錢,食了$36,等了約6分鐘就有得食,好大的一碗!薯粉我認為比較彈牙,所以我都會轉,鮮冬季則是第一次,之前多食腩肉,做完運動又唔想食肥肉,所以轉食冬菇!每多一款餸加$5,我通常叫兩款,太多食唔晒的,唔好浪費!

張枱就越來越多人,先多一對情侶,再等多陣又有一位女士,不過是晚上,唔駛迫十人一張枱!

001

002

003  

另一家是冇三哥掛名的,聽聞會差一點,我冇試過,所以不便評論。

arrow
arrow
    文章標籤
    三哥 薯粉 灣仔道
    全站熱搜

    myhappycity 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()