close

 要在中環同朋友食午餐,想要好坐點,唯有去貴一點的餐廳,人少啲,又唔會俾人趕。

本來我們約了在Hard Rock, 不過包場派對,只可坐戶外,又唔會提供set lunch ,我唔肯,行上一條街,去了Bombay Dreams(地址︰雲咸街77號嘉兆商業大廈4樓)。這兒之前應該是吃咖哩,家下改了,空間感幾好,靠窗有高枱,不過我坐中間,兩個人坐了四人炲!

MEMU的紙質似報紙,我都未睇清楚食乜,個侍應已經瘋狂地問,有點唔多禮貌!

我最後選了Roast Chicken, 要湯!

等好耐先有野上,第一輪是個大包加湯,這個侍應好多了,會教點食個包,超大個,又好脆,加埋個醬好夾,個湯就冇乜特別,唔太濃!

IMG_1955

IMG_1959

IMG_1958

 

之後同我朋友繼續傾,等多十分鐘主菜才出現。個碟係好大,但件雞就超少!雞件較冧身,好容易切開,味道濃了點,有點咸。

 IMG_1960

IMG_1961

 

個場唔係太大,這個時間都唔客滿,主要都是外國客!

場的設計以木為主,天花上面有用粉筆寫上食物價錢,另一邊有個開放式廚房,有興趣可以欣賞點煮,我怕油煙,唔會行過去!

IMG_1957

IMG_1956    

兩個人共吃了三百七十多元,多謝我朋友請!

arrow
arrow
    文章標籤
    雲咸街 Bombay Dreams 中環
    全站熱搜

    myhappycity 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()